Saturday, July 10, 2010

Missing in action

Den korta versionen. Jobbj-vla-skjuta-på-semsternstrul. Midsommar i Kuststaden. A.k.a grabbgängens mecka as it turned out. Jobbstrul-ringa-på-mobilen-when-supposed-to-be-ledig. Sen roa sig lite. Med akutbesök hos tandläkaren. Dyr smärta. Bli crashdumpad. Av en dator.* Precis hinna hämta sig och slänga på sin bleka nos lite svindyr fejkbränna. Sedan inhopp för att tolka/guida lite. På Engelska/franska/svenska. Samtidigt. Sedan installera mig i Hemstaden. Trava ned till lokala beachen. Där genast igenkännas. Av någon jag inte pratat med sedan jag gick ut skolan. Grundskolan. Nu lite lätt trött. Längre version kommer så snart jag hämtat mig lite.


* Vista naturligtvis. Vad annars. Nu vågar jag inte peta på fanskapet mer. Ifall den exploderar. Antar att jag borde lämna in den någonstans där försvunna operativsystem går för att dö. Nånstans med tjocka väggar. Och dödsföraktande personal.

4 comments:

Mr E said...

Ett livstecken, vad trevligt! :) Låter som en händelserik tid får jag säga, ser fram emot den längre versionen.

Angående crashdump, byt till Mac. Det är the shit. ;)

Kim M said...

Bitch Vista. Jag bytte tillbaks till Mac och jag trivs fint!

msn00b said...

Vista har haft jätteproblem de senaste veckorna, skit i macen och byt till firefox som webbrowser istället så sparar du 12000 ... :-)

Anonymous said...

Verkar som en händelserik helg. Snart semester!

Royal