Thursday, July 28, 2011

Demotivation

Åter för ett kort mellanspel i Storstaden. Jobbrelaterat sådant. Vip customer. Very Non vip transport till jobbstaden due to bil på verkstad. Således SJ*. Jobbdelen okej. Dock sjukt osugen på att vistas i Storstaden vid en tidpunkt då bara lätt inavlade bönder och ett fåtal olyckligen utkommenderade o-ledia stackare är kvar. Således planerar jag göra kvick sorti i helgen. Efter lite sorti i Staden.


* Kan inte med ord uttrycka hur o-imponerad jag är av deras service. Eller kanske på sikt. Måste hämta mig ifrån chocken först.

16 comments:

A. said...

Hur många gånger ska du lämna staden? En kvick sorti efter sorti?

Jag är nog för gammal för att fatta.

Ninde said...

Åter i Storstaden just nu. And not to happy 'bout it. Vill du ha klarhet o tydlighet får du vänta tills dess att hjärnan på allvar återvänt ifrån semestern. Ett bra tag mao..;)

Serafim said...

Äh bortförklarningar.. hade ju hoppas på nåt roligt att läsa...

Men jaaa jag håller med om det där med invasionen på sommaren. Inte så värst charmigt faktiskt.

royal republic said...

Ska spela Fågelbro Lördag, sedan utgång. Haka?

Ninde said...

Serafim: To be continued..

Royal: Sorry, redan uppbokad tyvärr..

royal republic said...

Du får säkert roligt ändå...fast inte lika, fo sho

Serafim said...

Hallå? Nu vill vi ju höra om semestern....

Ninde said...

@Serafim: Och jag har massor att blogga om. Tyvärr bgt fel med blogger just nu. Kan skriva inlägg men inte publicera. Ngn mer som haft problem?

Serafim said...

Japp! Installera firefox.. nåt med explorer som trasslar på vissa sidor. Gav och och installerade firefox enbart för att kunna blogga..

Anonymous said...

Olediga?!

Naaaw! Du har ju nästan börjat nyttja o-formen som välavlat folk gör!

Jag blir nästan lite stolt! :)

Serafim said...

Om 4 dagar är det 1 månad (!!!) sedan du skrev sist..

Jaaa det är en hint!

Ninde said...

@ Simon: Ja, jisses du! Kan man kanske söka för det tror du? ;)

Serafim: Fear not. I shall return. Verkar som jag måste Firefoxa och joxa lite eftersom Blogger/explorer strular just nu. Ska ta tag i det. Kan dock ta en eller två veckor till efterom jag har mkt just nu. But I'll be back!

royal republic said...

Du är sämre än mig på att blogga.

Finns det ett nonblogaward?


skylla på google...

Serafim said...

Exakt. Nu har det väl gått ett par veckor...

Ninde said...

Royal/Serafim: Lugn, jag kommer tillbaks i ngn form snart. Denna vecka och nästa är superhektiska bara. Sen ska det baske mig bli lugnare...

Serafim said...

Tack det samma!
Trevligt att se ett livstecken.. ;)