Wednesday, March 30, 2011

Idag är det faktiskt allra syndast om mig

* Börja dagen med hastigt inkastat extratidigt morgonmöte. Med kasst kaffe. Kan inte nog betona hur mer gärna jag hade befunnit mig på gymet som vanligt istället. Om jag bara varit lite piggare.
* Besök hos husläkaren. Som slår mig i ryggen så hårt hon kan och frågar hur ont det gör. Nejdå kära doktorn innan hade jag inte ont i njurarna. Nu har jag det. Tack tack. Får pencillin.¤
* Tar tunnelbanan tillbaka lite lagom småstressad. Fel tunnelbana.
* Återkommer till jobbet bara för att hinna upptäcka ett extrainsatt möte på måndagmorgon jag inte räknat med. Means helgjobb. Suck.

* Återbudstid hos hudläkaren för att kolla liten prick. Good news:Prick inte det där läskiga ordet på C och kommer knappt efterlämna ngt märke. Bad news: läkarna vill ändå ta bort den. To be continued.


¤ Hur i h-vete har jag lyckats hålla mig frisk genom simträning o skidåkning hela denna finbulavinter bara för att åka på det här nu. Är det tacken för att jag ville vara lite vårfin i helgen kanske? Ska man behöva gå i skidbrallor för att överleva vårvintern nu plötsligt? Fan.

4 comments:

royal republic said...

Det blir snart bättre, skall du se.

Kim da Costa said...

I april vänder det.
Håll ut!

Serafim said...

Murphy's Law

Bara är så. Och jävligt deprimerade. Men hey bara att bita ihop..

Annars kan du få mitt liv. På positiva sidan finns en fin hopphäst, 2 huliganer till katter och en hund som inte har päls. Annars... tja all work and no play...

Ninde said...

Tack alla! Bättre nu. Mindre gnäll. Mer hektiskt! :)