Thursday, November 25, 2010

Veckans Handymanpris

Går till de mycket kompetenta Elektrikerkillarna som valsat runt i för små t-shirts här på kontoret nu i veckan. Kompetenta som inte helt oävna då. Som i såg bra ut när de arbetade. Liksom sådär kärvt handyman manligt. Slängandes sig med rätt terminologi fyllt av ord som kopplingsdosor och faser hit och dit. Dessutom lyckades de både flörta och se ut som de jobbade samtidigt. Utan att orsaka kortslutning någonstans. Helt klart proffs.

Kollega Z och jag är rörande eniga om att elprylarna måste börja gå sönder lite oftare på det här stället.

4 comments:

royal republic said...

Jag motsätter mig denna objektifiering av oss män. Jag får huvudvärk bara jag tänker på det.




Såvida den inte riktar sig till/mot mig :P

Ninde said...

royal: Duely noted. Fast hade jag verkligen velat Objektifiera hade jag kanske skrivit mindre om kompetens och mer om manlig muskelbyggnad. Får väl göra det nästa gång..;)

royal republic said...

Du har så rätt. Lutar mig tillbaka och väntar på nästa gång. Spänningshuvudvärken har redan släppt en aning. :)

Ninde said...

royal: Oh good. Wouldn't want to give you an headache..