Wednesday, June 02, 2010

How to loose 5kg in less than 5 days

Nä ni vill inte veta. Vi kan nöja oss med att konstatera att bulimi inte kommer att vara en sysselsättning jag kommer satsa på. Någonsin. Huga.



Som en extra bonus inträffar allt när det är som rörigast på jobbet. Knappt återhämtad drar den här veckan igång med en rivstart och jag får den tvivelaktiga förmånen att stifta bekantskap med företaget där majoriteten av de ansvariga redan har nått upp till sin inkompetensnivå. Och det spelar liksom ingen roll att sekreterare/assistenterna springer runt som yra höns och smörar och trugar på en kaffe och smörgåsar. Jag är här för att jobba. Sen har jag annat som väntar. Slösa inte bort min tid bara för att ni inte kan enas om vem som har ansvar för vad och vem som eventuellt kan underteckna vad. Get your shit together. Fan.

5 comments:

404 said...

Det är otroligt enerverande när folk inte gör sin del av sitt jobb. Svårt att hantera det hela när man sitter mitt i det hela. :/

Ninde said...

404: Välkommen tillbaks! Hoppas resan hem gick bra..:)

Björnen said...

How to get a lot of website hits: Skaffa en uppseendeväckande rubrik som gärna handlar om antingen bantning eller sex! ;)

Saga said...

Fan.

Ninde said...

Björnen: haha, så långt tänkte jag inte. Faktiskt. Mer än att jag brukar undvika den senare sortens rubriker..;)

Lucky: Indeed.