Sunday, December 20, 2009

En riktigt God Jul

Till er alla. Var ni än firar den.

10 comments:

Verbal Kint said...

Detsamma, Ninde! Önskar dig allt gott!

Peppe said...

God jul själv, sötnos!

anagoesbananas. said...

Detsamma, skin som den stjärna du är! :)

Kim M said...

Ha det fantastiskt!

Björnen said...

God jul! Ta hand om dig!

Anonymous said...

Tack det samma.

Själv ska jag fira jul på jobbet.
Fast det gör inget för jag har ändå inte varit snäll.
Men jag plockar i alla fall fram mina klassiska renhorn och har på skallen.

TomteSorken

Simon said...

Tack, tack och god jul på dig själv! Men var fan är min julklapp, snålis? ;)

msn00b said...

Kör klokt och kom hem välbehållen, få många klappar och ge lika många skratt och glädjeämnen.Ha en riktigt god och magisk jul och skit fullständigt i att vara vuxen ett tag:-)

Liz said...

Önskar dig en god jul med familj, vänner, värme och god mat samt ett fabulöst och glittrigt nytt år!

Ninde said...

Verbal: ..Och jag dig! :)

Peppe: :)

Anabanana: I did my best.. Välkommen till bloggen..

Kim: Du med hoppas jag!

Björnen: Dito! :)

Sorken: Nä det låter inte snällt alls. Tror de kvinnliga tomtarna skulle föredra de vanliga arbetskläderna..;)

Simon: Skyll dig själv när du emigrerar till Tootikki-land off the beaten track with postal service. Och jag har inte fått min heller..;)

msn00b: Tack honey. Lydde ditt råd där faktiskt..;)


Liz: Tack detsamma! Mer glitter åt folket! :)