Friday, January 22, 2010

Bloody eye

Att sitta och jobba mittemot någon som har råkat ut för ett smärre missnöje och fått en blödning i ögat är inte det lättaste.

Jag (lite lätt chockad): -Du, det där ser inte så bra ut..
Trevliga Kollegan: -Jo, det svider lite. Men det är inte så farligt. Det är bara en blödning. Fast kolla, visst har den blivit större nu va?
Jag:(Vågar knappt titta )- Jo. Men borde du inte ligga ned med en kall handduk på då eller något?
Trevliga Kollegan: -Nja. Jag har ju jobb att göra. Det blöder bara. Någongång slutar det väl..

Känns som om det är läge för helg snart. Mycket snart. Innan någon av oss svimmar.

3 comments:

msn00b said...

Men eeeek?

Kim M said...

Just ögon asså... När de inte mår bra så är det riktigt läskigt.

Ninde said...

msn00b/Kim: Indeed. Och jag trodde ändå jag var härdad som linsbärare. Men eeew..