Wednesday, October 27, 2010

Dagens..

Mancho uppvisning: El-killen som envisas med att gå i t-shirt idag. Även utomhus.

Berömd: Jag. Av kund. Alltid trevligt när folk förklarar för en hur socialt kompetent och bra att samarbeta med jag är. Ännu trevligare vore om de väntade med berömmet till jag fått i mig lite morgonkaffe och eventuellt jourhavande hjärnceller hunnit ta över ifrån morgonautopiloten.

Dilemma: Att ringa sin mediakontakt och diskret sondera terrängen för att ligga steget före om/när man får klartecken på det. Or go by the book och invänta möte först. Därvid riskera att någon entusistiskt försöker tänka själv med mindre lyckat resultat.

5 comments:

Anonymous said...

Låter som om morgonautopiloten är en bra och väl fungerande funktion!
Inte alla som lyckas vara trevliga och socialt kompententa före kl 12!

Anonymous said...

sondera terrängen - finns ingen poäng i att vänta och vara lika oförberedd som alla andra bara för att följ reglerna.

Serafim said...

T-shirt utomhus??? Låter väldigt kallt. Var det nåt att titta på då?

royal republic said...

Vad hände med H egentligen?

Ninde said...

lacatte: Välkommen till bloggen!
Morgonautopiloten är ett måste. Annars hade jag fått ta nattjour som croupier eller nåt dylikt som inte börjar på morgonen..

msn00b: Thx Honey. Vill do.

Serafim: Sund o stark men inte överdrivet gymdeffad. Så, ja absolut..;)

Royal: Jodå. Han lever och har hälsan. Påminner mig då och då om att han saknar mig. Att jag bara behöver säga till. Om jag skulle ändra mig..