Wednesday, October 20, 2010

Little tale of horror..

I helgen..

M:-Och när ska den dö då?
Jag:- På torsdag.* Men jag ser fan inte fram emot det.
M:-Fast vänta nu lite här.. Sa du inte att han var rätt snygg tandkirurgen?

Jag:-Jo, iofs... **
M: -Och han erbjöd dig droger? L e g a l a droger.
Jag: -Japp. Massor. In any shape or form. Fast jag är ju egentligen lite emot sånt..***
M: - Men ta det. Herregud. En snygg man erbjuder dig riskfria droger och du gnäller?

Jag: -Hm. När du framställer det så... Hm.

* Bökig visdomdjävlatand. Hade bönat o bett att få en fredagstid men mötts ett olycksbådande mummel om att det var nog säkrast att göra det dagen före en vardag. Ifall något gick fel.

** Inte helt skräckinjagande iaf. Snälla ögon. Inga uppenbara tecken på sadism.

*** Bit ihop. Just take the pain är mer Hemstadsmässigt.

2 comments:

Kim da Costa said...

Usch. Lider med dig.
Tänder tänder. Alltid är det nån tand som gnäller.

Serafim said...

Man brukar få väldigt fina värktabletter efteråt.. alltid nåt??