Wednesday, October 13, 2010

Is it just me..

Eller är mäklarkillar alltid extremt flörtiga?

15 comments:

Serafim said...

JAAAAAAAA!!!

Eller så är han allvarlig :)

SÅ dags att sälja eller köpa...

royal republic said...

En gratisvärdering tycker jag han kan få!

:)

Inne i 2000-talet Republic

Ninde said...

Serafim: Ingendera via honom. En granne som funderar på att sälja...

Ha ha. Han är mäklare. Räknar kallt med att det är en yrkesskada ändå ;)

royal: There is no such thing as a free lunch. Inte lärt dig det än? ;)

Anonymous said...

Och hala. Run baby run. Och om det är en granne som vill sälja...det bruka ju bli köpare över så risken är att han bara är strategisk. Mäklare är äckliga. *drar alla över en kam*

Ninde said...

msn00b: Ha ha I hear you. Och det är därför han inte vet exakt var jag bor. Mest lite fascinerad över att de tror att det går hem isåfall. ;)

Björnen said...

Som sagt tidigare: Killen är mäklare - det om något borde ringa varningsklockor. Och som sådan borde han vara desperat eftersom det dåliga ryktet föregår dem. ;)

Ninde said...

Björnen: Whoa vänta lite nu. Jag sa att jag var förundrad. Inte att jag var imponerad..;)

..och kul att du tittar in här igen! Dags för lite nytt bloggande? :)

Björnen said...

Nja, tror jag väntar lite med bloggandet. Har fullt sjå med att ta hand om sonen. Hinner bara titta till datorn ibland när han sover. Det enda tillfället det är ok att jag sitter framför datorn enligt sonen är när han sitter i knät och vi tittar på gulliga djurklipp på youtube. ;)

Ninde said...

Björnen: Ha ha okej. Förstår att du har fullt upp..:)

royal republic said...

Jag går på pumpen varje gång.

Royal PumpIt R

emster said...

Ja. mecklare överhuvudtaget går inte att lita på.

Anonymous said...

Hur ska man tolka att snyggmäklaren man anlitade för att sälja lägenheten (men som ni inte såldes utan ska få äran att vara min ett tag till)fortfarande har kvar dina hemnycklar?

Jag hyr visserligen ut lägenheten och behöver dem således inte förrän efter jul.. Men han har dem...

A. said...

Jag tror han tänkte "...hmm, jag är mäklare. Mitt jobb är att vara opålitlig. Kan jag hitta någon som ser naiv ut..." Och vips där stod du... Och faller för charmen. Billigt haha :-D

Ninde said...

Royal: Ha ha okej..:)

emster: We don't pay them to be trustworthy. We just hope their insurance will cover things...



sajagrullar: Att han behöver ett alternativt ställe att dra hem krogragg till kanske? ;)

Välkommen till bloggen annars! :)

A: "..och faller för charmen?" Vet inte vad som är mest tragiskt här. Att du så lätt kan leva dig in i mäklarraggrollen. Eller att du tror att jag skulle falla för det...?

A. said...

Behöver det ena utesluta det andra? :D