Friday, October 08, 2010

Recap

Helgen som var...
Lördag: Biodejt. Trevligt. Men bara trevligt. Och sent.

Söndag: Tydligen sedan länge utlovad träningsdag med S. Som ringde för att påminna mig om att en lördagsdejt på intet sätt kunde räknas till godtagbara ursäkter* för att avvika ifrån den överenskomna träningsnystarten. Jag hatade henne en smula då om vi ska vara helt ärliga.** Innan. Även om jag tackade henne efteråt.
Så. Springa. Hinderbana. Asjobbiga övningar. Sen avsluta med att springa lite till. Snabbdush. Sen sushi på restaurang. Utan att strecha tillräckligt. Sen ont i varenda muskel jag inte har i flera dagar.

Dennna vecka. Jobbstrul. Och mer strul. Nu möjlig lösning i sikte.


Och nu helg igen. Kanske åka till Kuststaden. Inte bestämt mig helt hundra än.






* Till godtagbara ursäkter räknas att man hastigt avlidit eller brutit alla ben i kroppen. Ungefär.

** Hon är sjukt morgonpigg. Det är jag däremot inte.

4 comments:

Anonymous said...

Huuuuu. Nu fick jag ont i mina imaginära lårmuskler bara av att läsa ordet springa. Bäst jag vilar i soffan med chokladask på magen resten av helgen :)

Serafim said...

Hallå?? Dejt?? Berätta nu då??

royal republic said...

Hallå?? Bio?? Vilken film??

:)

Ninde said...

divafabolous: Ha ha ja så kan man också göra...;)

Serafim: Jodå. Trevlig kille. Som i gäsp...

royal: The American..kanske kommer en recension någon dag. Om jag får mindre att göra...;)