Tuesday, June 02, 2009

At the end of the day

Säg att man erbjudit sig att hjälpa Syster Yster att hålla koll på lite inbjudningar. Helt okej där. Syster Yster har liten krävande knodd. Jag har..eh damråttor. Just nu börjar jag dock undra vilket klientel hon lyckats bjuda egentligen. Just tvingats svara på ett mejl* som lyckades med konststycket att innehålla "kramiz", "pussis" och "hi,hi". I ett och samma mejl. Och nu mår jag lite illa. Eeew.




* Från en tjej som inte är 15. Snarare dubbelt så gammal.

10 comments:

Kim M said...

Fy fan säger jag.
Kramiz är inte okej. Inte de andra exemplen heller.

Miasworld said...

Iiiiii...med z på slutet. Rysningar.

Anonymous said...

Det finns en skillnad på mental och fysisk ålder.

Men som sagt drick vinet, akta dig för vinägern och se upp med sockerdrickan.

Kramiz
Sorken :D

msn00b said...

haha
jo sådär uttrycker sig min svärmor också..
eww indeed

Ninde said...

Kim: Inte okej. Allz..;)

Mia: Exakt..

Sorken: Tyvärr tomt i vinkällaren på något värt att öppna. När jag blir rik ska jag ha en radda dyra viner/bubbel för tillfällen som dessa...:)
..och sockerdricka kan vara farliga saker. Förrädiska bubblor..

msn00b: Din stackare. Skicka henne på omskolning..:)

A. said...

Jo fast det finns å andra sidan värre exempel. De som använder bestämd form på ord som kram. Som tex Kramen.

Mår lätt illa av sånt.

Miss Baglady said...

Äsch, noga. Ska väl vara glad att din syster har vänner. Som bryr sig om henne. :)

* från hon den där som ser varje ny dag som en blessing. Typ. Å alla ba fucking jävla optimist. Draaaaa.. ** :)

Ninde said...

A: Eeew. den varianten hade jag förträngt. Det värsta med "kramen" är att det brukar vara vuxna som använder den. Iiii...


Miss Baglady: Ha,ha jo syrran social*. Har vänner. Tillräckligt många för att inte behöva stå ut med kramizåpussis av den anledningen...ha ha ;)

* Jag också optimist. Och inte helt säker på att det vore fel att dumpa en dejt pga hi hi i sms..;)

Anonymous said...

men vännen **''*kramizar***''
Mer käääääälek till folket


rätt uttjatat nu men iaf ***fnizz**''*

PoK
/Royal Republic Productionz

Ninde said...

Royal: Mer spöstraff åt folket? ;)