Wednesday, March 31, 2010

Glad Påsk!


Det är mycket nu. All work and no play de senaste dagarna. Det tänker jag ta igen nu. Ska bara ta mig igenom* påskjippo tillsammans med kollegorna först. Sedan lämnar jag Staden illa kvickt för att vila upp mig lite i Hemstaden.
Träffa människor som inte har så stenhårt karriärfokus. Som prioriterat andra saker i livet. Andas luft med betydligt högre syrehalt. Vara ute i solen och röra på mig. Varje dag. Ladda batterierna igen. Vad gör du i påsk?






* Snälla. Säg att vi slipper någon form av tipsrunda i år. Iaf om jag och kollega Z inte vinner den. Heh.

7 comments:

Saga said...

Jag stannar i stan. Träffar lite fina tjejer, jobbar lite, vilar lite, fixar och donar.

Andas bra. Njut och må gott!

Lilith said...

Det enda jag gör i påsk är att se på när ungarna äter påskägg, så långt sträcker vårat påskfirande sig :)

Anonymous said...

Tar igen en kubikmeter papper relaterade till studier och kastar (om än målade) ägg på ungdomar från balkongen? Samtidigt som jag skriver detta inser jag att risken för fiskpedikyrbehov blir alltmer tilltagande :) Glad påsk!

Miss Baglady said...

hälsar på Allisdoggen i Alvesta ;). å mor å far och grejor..

Verbal Kint said...

Jobbar... Är ledig påskdag och annandag. Glad påsk på dig!

Anonymous said...

http://www.vilanculos.org/

För att jag kan. ;)

Serafim said...

Bygger staket.