Friday, March 19, 2010

Update

Söta klipptjejen fixade det. Blir klippning. Slingor. Och dejt.

9 comments:

Miss Baglady said...

Wooo keep us posted

Lilith said...

Sen vill vi höra alla smaskiga kommentarer om dejten :)

emster said...

jippi. vill höra ALLA detaljer!!

Lilith said...

Du blev dagens blogg hos mig idag :)

Kim M said...

HÄRLIGT!

A. said...

Jag är bitter och blir inte glada för andras dejter så länge jag är dejtlös. :-D
Och dessutom har det snöat mer.


A. Bitter

Ninde said...

Baglady/emster/kim: Se ovan..;)

Lilith: Tackar och bockar. Kollade lite i efterhand då det varit lite körigt här..:)

A: Känns ju fint att du så osjälviskt kan glädjas för någon annans skull. Det värmer. Verkligen ;)

A. said...

Ja, det är sån jag är. :D Haha...

Så kom inte att tro att jag inte skulle bli avundsjukan personifierad om du skulle vinna tex 25000 i månaden på Triss... hehe

Ninde said...

A: Ha ha ok...;)