Wednesday, July 18, 2007

Back from outta space..

*Lyckad fest. Trots öltvättat golv och liten wannabee-papparazzi.

* Sjönöd light. Litet grund. Liten båt. Mycket blöta jeans. Mycket lite sjökort eller sjövana på de som gett sken av att ha både och.

*Ätit stans godaste skaldjur och glass.
*Blivit idol för en liten tjej.

*Slumpmässigt hamnat på gudstjänst.

* Provat att skjuta luftgevär. Utan att orsaka kroppsskada.
* Hackat grönsaker. Och hand.

*Återigen blivit påmind om varför man inte bör satsa på Hemstadsgrabbar.

...och mycket mycket mer. Updatering följer...

7 comments:

Björnen said...

Du lever! Trodde du gått vilse i semester-Sverige och kanske frust fast i isen på någon öde sandstrand. Var såååå nära att skicka ut en räddningspatrull efter dig.

Ninde said...

björnen: Ha, ha nä det stannade vid ofrivilligt bad.. Men tack iaf :)

A. said...

Ofrivilligt fotad av Wannabeepaparazzi.... Och du stod så klart inte och log mot kameran så klart?

Ofrivilligt på gudstjänst är jag nyfiken på.... Hur då? Trodde du att det var ett öltält? Ett stort fint vitt hus bara som du ville gå in i?

Jag tror du vuxendöptes. Det är det roligaste jag sett på tv någonsin. Ser så jäkla sjukt ut...

Anonymous said...

Oh, the bitch is back!

Var det kanske så att du blev idol för en liten tjej pga att du gick på gudstjänst?

Ninde said...

a: Självfallet ler jag. Man är väl mediatränad. Men bara för att hon frågade så snällt ;)

Ha,ha inget vuxendop. Om du inte räknar båtincidenten. Men där var ingen präst inblandad. Kanske kommer ett aningen vågat inlägg om gudstjänsten nån dag. Om du är riktigt snäll :)

kim: Mer babe än bitch just nu faktiskt. Men försöker bättra mig ;)

*Tsss* Vad tror du om små tjejer egentligen. Var idol för att jag bor i Storstaden. Har mer smink och häftigare prylar. Typ ;)

Anonymous said...

Ah, det är klart!
Så korkat av mig. ;)

Ninde said...

kim: ;)