Friday, January 30, 2009

Dagens Bortskänkes

9 comments:

Anonymous said...

Katten var söt, men jag är ju allergisk.
Så det blir karln. Mmm. Han var rätt het ju.

Miasworld said...

HAHAHAHAHAHAHAHA. Jennifer - vilken hjälte

Anonymous said...

Vilken valde du?

Sorken

Winnie The Pooh said...

Underbart, helt underbart!!

Ninde said...

Kim: Ojdå. Du får honom. På vilkor att han inte ogillar söta Sebbe med..

Mia: Ha ha ja rätt schysst pay-back,med glimten i ögat.

Sorken: Kattungen. Män som hatar katter är det ofta något skumt med säger min mamma. Och Grå Katten brukar nicka instämmande ;)

Fru R: Ha ha ja. Antar att Herr R inte är katthatare..;)

Winnie The Pooh said...

Naturligtvis är han det, Ninde.
Allergisk sådan dessutom...
Han försökte vara allergisk mot mina julhyacinter också, men det gick över när jag sa att om de flyttar ut, flyttar inte jag.

Ninde said...

Fru R: "...men det gick över" ha ha du är underbar. Helt underbar..(lyssnar och lär för framtida bruk,ha ha )

Winnie The Pooh said...

Gör så gott jag kan, allt enligt mottot "Enda sättet att få en karl att hålla sig på mattan är att aldrig ta klacken från strupen."
Det funkar i vart fall fint på Herr R. Tror jag?

Ninde said...

Fru R: Ha ha ha ;)