Friday, May 15, 2009

All work...

"Ett väl utfört arbete skänker en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar." * Eller också en enorm trötthet¤. Kurs dessutom. Jobbrelaterad sådan. Dela upp oss två och två för fånig övning. Enda ljuspunkten att snyggaste killen teamade upp med mig. Trevlig var han också.** Nu helg snart iaf. Hem och dö en stund innan omladdning för morgondagens fest.



¤ Intalar mig att jag inte alls känner av gårdagens baciller. Att det bara är inbillning.
* Från Karl-Bertil förståss. Men det visste ni redan, eller hur.
** Nä, blandar inte jobb och privatliv. Men alltid kul med lite bekräftelse sådär.

5 comments:

A. said...

Karl-Bertil... blir alltid rätt när folk kan citera därifrån. Men å andra sidan kan jag hela sällskapsresan-4-login i huvudet :D

Ninde said...

A:Wow, bildning här, jag kan bara ettan för den hade vi hemma.....:D

Kim M said...

Blanda för tusan!
De växer inte på träd.

Miss Baglady said...

Poetisk you!! Bra med lite bekräftelse också emellanåt

Ninde said...

Kim: Nej, de är mer som bussar. Det kommer alltid en ny...;)

Miss Baglady: Thx honey :)