Thursday, September 14, 2006

Då och Nu på Gymet

Då:

-Hej, du jobbar här va, får jag fråga dig? ( Ängslig nybörjare)
-Hej, är det du som ska leda passet ( På väg in i aerobics salen)
-Glömt vattenflaskan, amen det är bara att ta en bakom disken, du vet ju var de står (spontankomentar från personal).

Inkluderad i personalens interna skämt.

Nu:

-Nämen hej det var länge sen..
-Nämen Ninde, jag kände inte igen dig ( vi gick på samma pass förra året)
-Hej, är du också ny här? (ängslig nybörjare)

En hårsmån från att v a r a personalens interna skämt.

Ok, alla ev. misstankar om att jag fortfarande skulle vara grymt sund o vältränad kan härmed avskrivas...buhu jag som nästan gått på det själv.

3 comments:

A. said...

Viktigaste att man tror det själv ändå. För ärligt. I en värld med 95 % idioter är det lika bra att lita på sig själv ;-)

Ninde said...

Jo, men det är mig själv jag försöker övertyga;)

A. said...

Aha... Du jobbar så :-)