Wednesday, September 27, 2006

Houston we have a problem

Ponera att vi rent hypotetiskt sett har en dejt.I helgen. Med vad som förefaller vara en helt normal kille, som inte bor i samma Storstad. Som vi inte träffat på ett tag. Som eventuellt skulle kunna vara trevlig, som förletts att tro att jag är trevlig. Som dessutom skulle hårdgranska mina skor (perverst särintresse).

Lägg därtill ett väder som inte stämmer med årstiden. En garderob som vid inventering visar sig innehålla kläder av typen "kort urringad sommarklänning", Office bitch set, jeans och vita toppar.

Vad i hela friden skulle jag då ha på mig?

5 comments:

A. said...

Styr upp en dejt där du hypotetiskt "råkar" komma direkt från jobbet. Alltså "office-bitch-paket" är världsklass ;-)

Nästan ett Officepaket Microsoft borde satsa på...

Ninde said...

Hade ju tänkt köra "just-från-jobbet-och-ändå-snygg" spåret. Tyvärr inte speciellt trovärdigt en lördagskväll (han har rätt bra koll på mitt jobb). Blir nog modifierad "Office-bitch", gillar den men vill ju inte skrämma honom det första jag gör?;) Ny kort svart kjol iaf, frågan är om jag ska ha kort insvängd kavaj..hm?

A. said...

Kommer bli grymt. Kör på kavajen.

Sitter fortfarande och väntar på att någon dejt ska köra Office/bibliotekarie-paketet... ;-)

Ninde said...

Ha, ha ok:). Men vaddå bibliotekarielooken?

A. said...

Haha... Lite sträng blick dräkt ;-)