Friday, August 15, 2008

H. Towards the end of the day

Han: Jag vill träffa dig.
Jag: Varför?
Han: Jag saknar att ha dig nära...du veet
Jag: Du saknar någon att ha sex med?
Han: Jag har saknat DIG....(bla bla bla inte bara sex)
Jag: Men stan är full av blondiner med ..-kupa.
Han: Andra blondiner ja. Vem fan vill ha ....bimbosar? Åtminstone inte i nyktert skick..
Jag: Du får väl svepa en dubbel whiskey innan då...he he.
Han: Ja eller hur..inte.

Jag:....så speciell är jag knappast.
Han: Jo. (Mitt förnamn) faktiskt är du det.
Jag: Nope. I'm just a regular blonde...
Han: Nej, det är du inte. Varken i eller utanför sängen..
Jag: Inte?
Han: Inte fan skulle jag erbjuda vem som helst äktenskap dummer..?
Så desperat är jag faan inte.

7 comments:

Peppe said...

Stundar det brölopp...?

Ninde said...

peppe: Nej. Bara H som försöker få mig tillbaka...

Felicitas said...

Brutalt hård. Det gillas. Det finns säkert en bra förklaring till varför han är just ett ex. Men likväl en egoboost att påminna sig om! :)
/Bitchen på berget som har svårt för att förlåta

Ninde said...

felicitas: En tuff alfamale som vägrar inse fakta kan man inte behandla med silkesvantarna. Då blir man uppäten...

"Bitchen på berget" ha ha, det där var nästan coolt...:D

emster said...

Jag håller med bitchen. Väl talat Bitch! Fast jag vet inte riktigt varför ni gjorde slut men jag känner instinktivt att han fick vad han förtjänade... :-)

Anonymous said...

Vänta lite nu.. Snackar vi fortfarande gift man här?

Ninde said...

emster: Thx..;)

Simon: Yepp. That we do..