Monday, August 11, 2008

Idag

Ska jag bjuda på tårta och göra så lite jobbigt jobb som möjligt. Det får man väl unna sig en dag om året?

Uppdatering: Kom hem med en veckas tvätt igår och orkade inte baka så istället har jag varit ute och köpt den mest onyttiga tårta jag kunde hitta. Modell jättebiskvi. La den i fikarumskylen. Ryktet spred sig som en löpeld. Det tog inte lång stund innan tårtgamarna här på kontoret började cirkla runt den och oroligt fråga när vi skulle fika. Bäst jag går ut och plockar fram den nu innan de blir alltför desperata.

12 comments:

Ängeln said...

Grattis!!!!!!!!!

Björnen said...

Du är självklar värd det, MINST en dag om året! Helst fler. Stort grattis!

Anonymous said...

Anar en födelsedag idag! I så fall grattis och självklart så är du värd det!

Anonymous said...

Ja må hon leva...
Hurra, hurra, hurra, hurra!
Ät mycket tårta, det ska man göra den där da'n. :-)

Anonymous said...

Tårtgamar var ordet.
Gratulerar och välkomnar dig tillbaka till stan.

Anonymous said...

Congrats kiddo

emster said...

fyller du år? sweet. tretti nästa år va?

göttigt med tårta också.

grattis på dig damen!

A. said...

Ett år snyggare alltså. I alla fall om du fyller år som jag gör och det är en ganska bra metod... ;-)

Grattis grattis.

Ninde said...

Tack alla! :)

Anonymous said...

Grattis!
Ska det vara nödvändigt att nämna tårtan?? Det finns nämligen GI-fanatiker som läser här
*torkar av tangetbordet*

Peppe said...

GRRRRRATTIS darling!

Ninde said...

gina: Oj, så illa..ha ha ;) GI i all ära. Men vid valda tillfällen måste man få fuska..;)

peppe: Thx honey-nästan-född-på-samma-dag! ;)