Friday, June 13, 2008

Fredagen den 13:e

Har jag i vanlig ordning ringt och påmint Norrlänningen om att ta en lott. Han ha lite småtur just den dagen. Sliten och trött är jag med. Osunt sent på jobbet igår. Mitt i en oreda av jobbstrul att reda ut innan semestern. Missade parkteatern och allt.

Dessutom hade jag ju lovat ringa någon innan jag gick ifrån kontoret. Vilket jag trodde skulle ske en timme tidigare. Någon som suttit kvar en hel timme på sitt jobb och väntat på mitt samtal. Nästan så att jag fick dåligt samvete där..Till och med en trögskalle som jag börjar misstänka att han är intresserad.

6 comments:

beerbelly said...

Trist med körigt på fredag em. Hehe ja han är nog det. Spännade.
Ha en bra fredag och helg!

Ninde said...

beerbelly: Ha,ha kanske det.. Men jag vet inte om jag vill..

Ha en bra helg själv! :)

Anonymous said...

Regarding "Ordet Är Fritt?" så har du redan fått mig i säng.
Ja... eh.... alltså... jag menar.... jag håller med dig till fullo.

Publicera det nu!

//Kärlek

Ninde said...

snubben: Ok! Tack..:)

Anonymous said...

Men, är du intresserad?

Ninde said...

themanual: Beror ju på av vad..;)