Wednesday, July 23, 2008

Semesterbilder




11 comments:

Anonymous said...

Man kan göra sig hur lustig som helst över invånarnas något inåtvända beteende - men den norrländska storslagenheten skojar man inte om.

Ninde said...

snubbelito: Word! :) Fast jag tycker norrlänningar är mer kargt coola än lustiga för det mesta..

beerbelly said...

Fina bilder. Får nästan även mig att fundera på att åka norr ut någon mer gång ;)
Hoppas du får en bra fortsättning på semestern!

Ninde said...

beerbelly: Den är i det stora hela över. Är jag som ligger lite efter i inläggen bara.. Men norrut var vackert. Och befriande tomt på människor utom de man hade valt själv..:)

Anonymous said...

Åh, så ljuvligt!
Himlen är blå och alla är glada.

S said...

Fan vad fint det är! Jag älskar det där landskapet.

Ninde said...

kim: Mja sådär jätteblå var den inte uppe på första bilden. Men glada var folk..

s: Tack, me too sweetie! :)

Prralin said...

Visst är det fantastiskt vackert i norr?! De är lite speciella de där norrlänningarna, men efter ett tag vänjer man sig... ;)

Ninde said...

prralin: Välkommen till bloggen! Visst vänjer man sig snabbt. Nästan så att jag saknade folktomheten och lugnet nu i helgen...

Verbal Kint said...

Ursäkta en indiskret fråga men var är översta bilden tagen någonstans?

Ninde said...

verbal: I Skuleskogens nationalpark..