Thursday, April 26, 2007

Dagens dementi

Vad snabba ni var att dra slutsatser då..Såhär var det. M hade just bytt jobb och kom inte loss. Av de galningar i bekantskapskretsen jag kan tänka mig att semestra med återstod: Norrlänningen. Som jag känt sedan hedenhös. Rest med förut, även om vi varit ett helt gäng då. Nu blir det alltså bara vi två. Funderade länge innan jag bestämde mig för att det kunde vara okej att åka med en killkompis. Kom fram till att det inte var en så dum idé. Har man en kille med sig får man i allmänhet vara ifred. Vilket kan vara en fördel dit vi ska. Så det bli kompisresa. Och nä, vi ska inte dela rum. Han snarkar som bara den.

10 comments:

Anonymous said...

PUH! (Inte Nalle.)

Andas ut...

Rollx said...

Var är denne nordstatare ifrån ?. någon större ort tex Lulä, umä, Sundsvall ?. Eller kommer han från någon liten bortglömd gudsföräten byhåla ?.

Mr K said...

Inte dela rum ens? Men det kan man väl ändå (om det inte vore för snarkningarna då...) ?

Kim da Costa said...

Men skit också!
Ni kan väl skeda varann ändå?

Ninde said...

pm. Jasså? :)

rollx: Rötterna i liten håla med eget myggträsk i norrlands inland. Däremot har han bott i ö-vik, ume och andra städer..till och med i en lägenhet i grekland några veckor..

mr k: Visst k a n man det. Antar jag. Men med varsitt rum är man lite friare. Speciellt om man ska stanna två veckor...

kim: Kan men vill inte. Gränsen går vid gonattkram dårå.. ;)

Anonymous said...

Aha! Modo killen! Låter sympatiskt :)

Anonymous said...

Äsch, spela inte förvånad... ;-)

Rollx said...

Att skeda är mysigt. Fast det är farligt om kompisar gör det. :)

Rollx said...

När jag tänker efter var det ett tag sedan man skedade. f-n vad tragiskt !. :)

Ninde said...

tania: Är sympatiskt! :)

Pm: Kan jag visst det. Om du kan spela andrefiol, kan jag spela förvånad ;)

Rollx: Mer skedning åt folket! Fast inte kompisar emellan.. :D