Monday, August 27, 2007

Opahey-today is a good day to die

För så mycket annat verkar den här dagen inte duga till. Dataproblem. Sega supporter. Och tyvärr måste vi flytta fram viktiga mötet från torsdag tills i morgon. Så klart vi klarar det. Skulle underlättat en aaaning bara om jag kunde få min dator fixad så att jag kunde lägga all kraft på själva jobbet. Helst innan nästa istid. Om jag slapp att lägga energi på att jaga supportsnubbar och kassa låneprylar över hela kontoret. Dessutom gjorde jag misstaget att tro att Mellanchefen skulle ha koll på enkla rutinsaker. How silly of me. Nu ska jag gå och hitta någon att sympatignälla för. Och extrastarkt kaffe.

2 comments:

Anonymous said...

Låter jobbigt.
Men som vi båda vet klarar Ninde det mesta! Så kavla upp armarna och ställ saker och ting till rätta!

Ninde said...

kim: Yes, sir! *kavlade lydigt* ;)