Monday, January 07, 2008

Back to Business as Usual

Första samtalet för dagen. Den alltid lika artiga och glada kunden. Som hoppas att helgen varit bra och önskar god fortsättning. Jag vet vad som komma skall redan innan han fortsätter i samma jovialiska anda :

"..och ska vi dra igång det nya arbetsåret direkt med ett problem kanske?"

Ja..whoho. Vad kul. Verkligen.

Update: ..och när det är löst och jag får tid ska ni få höra mer om nyår. Hur småbarnspappor raggar och cigarrklubbens årliga sammanträde.

5 comments:

Anonymous said...

Men du löser ju problemet på nolltid! Sedan firar du med en cigarr...

A. said...

Ser framemot att få veta hur småbarnspappor raggar. Bara sådana jag umgås med snart...

Och dessutom tror jag vi har samma kund haha :-=

Ninde said...

kim: *Tss* Inga cigarrer nu..bara när klubben sammanträder på nyår. Inget av det mesta nu faktiskt. Renlevnad, nyårsspäkning.. ;)

a: Då borde du väl veta hur det raggar..? ;)

Ha,ha ja kanske det...:/

A. said...

Vet inget alls. De raggar ju nämligen inte. Mina kompisar alltså. ;-)

Peppe said...

Cliffanger...