Tuesday, January 29, 2008

Äntligen hemgång

..och ikväll tittar vi på Gossip girl på femman.

4 comments:

Anonymous said...

Rekommenderas? Missade..
(förresten, har man varit ledig för länge om man i "hemgång" först utläser dylik från krogen framför från arbetet?)

A. said...

Och ikväll tittar vi på Gossip Girl.. Och varannan vatten tjejer.

Ninde von Sydow...

Anonymous said...

Alla pratar om denna serie som jag inte vet något om.
Jag håller mig till Dallas. Igår såg jag dock Gynning eftersom hon var i Israel.

Ninde said...

filosofia: Mja. Kul grepp att låta "berättarrösten" vara bloggerskan Gossip girl.Lite lättsmält underhållning med de unga rika med smak för intriger..
Irriterar mig på femmans reklamklipp o en del detaljer men ger det en andra chans nästa vecka. Om jag inte har annat för mig..

a. Nu fick du allt till det va?
Var faktiskt du som började yra om att "vara ute med grabbsen.."

Och varannan vatten kanske ni skulle behövt? ;)

kim: Sändes första gången på svensk tv igår...
Alternerade mellan Gynning och folk som opererades med hypnos som smärtlindring samtidigt som jag höll på med tvätt..