Thursday, March 27, 2008

"För vi ska på konferens.."

Låt oss säga att saker har gått bra. Mer än bra. Folk är nöjda. Belöning utlovad. Efter en smärre existensiell kris igår, då jag först inte lyckades lokalisera mina coolaste solbrillor samt nojjade över förväntad dresscode, är väskan packad. Först konferens och rekretion med kollegor och annat löst folk. Sedan kundbesök på annan ort följt av ett par dagars "husvaktande" i Hemstaden i veckan som följer. Miljöombyte jag verkligen behöver.

But now I'm outta here. Konferens. Jag och Z ska dela rum, så att jag tom ser fram emot att bo på hotell. Planer har gjorts upp. Finns alla chanser att det faktiskt kan bli kul. Har ni tur blir det ett eller annat inlägg med. När jag hämtat mig.

3 comments:

Anonymous said...

Njut! Hoppas Z är en hot bitch.

Ninde said...

kim:Z ä r en hot bitch. Ur den synvinkeln har hon egentligen bara två fel..
1. Hon är min kollega.
2. Hon är tjej.

Anonymous said...

Attans! Alla fel! Bättre lycka nästa gång...