Thursday, May 03, 2007

Amen asså...

Lejonets horoskop för maj månad:

"Gör allt. Som den typiska partypingla du är blir du bjuden på två kalas kring den 24:e. Sociala månen råder dig till att klämma in båda två. Singel? En skämtsam kille fångar din blick på en sportbar runt den 7:e.

Cosmiskt tips: Gå ut och klubba i mikro-minikjol den 5:e, under djärva Venus inflytande."


Kanske skulle ha tagit den där minikjolen ändå. Med tanke på att det ska klubbas i helgen. Fast frågan är om det är M eller Glamour Girl som ska vara den djärva Venus med dåligt inflytande.
Och vad sjutton ska jag på en sportbar och göra den sjunde? Vem spelar då?

10 comments:

A. said...

Ja, tänkte också på det. Vad sjutton brukar man göra på en sportbar? :) Sagt det någongång förut, ska jag vara tvungen att lära dig allt?
Dagens tips. På med mikrominikjolen på sportbaren. Garanterar succé. ;)

Kim da Costa said...

Jag visste väl det! Du behöver den där mikrominikjolen aka dubbelvikt näsduk.

Anonymous said...

Sportbar?? Men guuuud vilken ogala :)

Rollx said...

Vem eller vad skall du klubba i helgen ?. :)

Ninde said...

a: Vad m a n brukar göra på en sportbar? Tja du...

Dricka öl med grabbarna och häva ur sig fula saker om kärringar i allmänhet och de som spelar i motståndarlaget i synnerhet kanske? Vad vet jag? Jag brukar inte hänga på såna överdrivet ofta. Och definitivt inte i minikjol :)
Råkade bara stå i horoskopet ju..

kim: Ha,ha nja. Safety first vettu ;)

tania: Ja, undrar var horoskopet fick det ifrån, får väl se hur det blir med den saken. Fast klubbande annorstädes lär det ju bli i helgen ;)

rollx: Med tjejgänget. Nåt trevligt klubbande, förhoppningsvis :)

Rollx said...

Försökte vara lite lustig, jag menade att du skall klubba ner "något". :)

När åker du iväg på resan ?. Du hade bokat en tripp till ett kamel land.

A. said...

Ja det är det enda vi som besöker sportbarer gör... Ibland så spottar vi snus på golvet och bara allmänt brölar rakt ut.
:)

Ninde said...

rollx:Ha,ha jo fattade det. Om två veckor.. :)

a: *tss* Vilka fördommar. Tror jag inte alls alla gör. Möjligen du ;)

A. said...

What? Värsta jag hört sen Linda Rosing skulle bli partiledare ;)

Ninde said...

a: ;)