Friday, May 04, 2007

On the move

Checklista:

¤ Ny magisk kräm som ger klar och pigg hy
¤Brun utan sol
¤Fixade naglar
¤Skapliga klackar
¤Kläder som inte är minikjol (aningens säkrare att åka hem själv i )

¤De prefestiva telefonsamtalen, kompis bubblande av förväntan:

"Jamen asså det var säkert nästan ett år sedan jag åt grillad hummer sist. Jag måste bara ha hummer..du tror väl inte den kan vara slut då va?" (Wow, a whole year. Warcrime)

"Asså det blir du och jag och xx och yy och...äh vänta om jag säger namnen, kan du räkna?" (Kompis som är som mig. Fast ännu blondare.)

" Vad man ska ha på sig ja. Den eviga frågan. Tar nog inte d e n outfiten. Stället är inte classy nog för det" (Bortskämd glamour girl.)

Det kan bli kul i helgen.

2 comments:

Peppe said...

Sweet. Väntar på redogörelse.

Ninde said...

peppe: Kommer kommer. Haft mycket bara. Av det där andra.Utanför bloggbyn.. :)