Thursday, November 15, 2007

Extreme makeover mejl?

Och vafan hände med min hetmejl nudå? Någon liten uppgraderingshungrig Joltcolian har oombedd givit den ett nytt utseende. Den ser magsjuk ut. Som om den har drabbats av något skumt Vistavirus. Jag gillar inte Vistas utseende. Saker på fel platser.

Joltcoliansk logik. Tid som behöver tas från annat för att lära om rutinsaker. Istället för att ta det gamla utseendet och bygga på det så flyttar vi om lite hej vilt som vi tycker. För det är så kul att leka lite i våra fina små fleecetröjor. Nästa offer var alltså hetmejlen. Sedär ett par minuter av mitt liv som jag aldrig kommer att få tillbaks. Uppgraderingsmiffon.

5 comments:

Anonymous said...

Hetmailen har jag aldrig gillat.
Så ful och jobbig på något vis.
Har min skräpmail hos Yahoo och nyss ville de att jag skulle uppgradera till nytt utseende och jag testade i fem sekunder. Sedan fick jag nog.
Kan NÅGONTING få vara som det alltid har varit? Utveckling i all ära men allt behöver ta mig tusan inte utvecklas.

A. said...

Min ser exakt ut som vanligt. Tror du gjort något konstigt. Eller så får du regga dig på

www.no-joltiansforme.com

Ninde said...

kim: Ja utveckling bara för att få kränga nya versioner är lite tröttsamt..

a: Eller så är det du som inte hänger med ;) Hittade du just på den där länken själv eller? :D

A. said...

Den hittade jag just på ja :-) Provade du? ;-)

Min hetmail är nu mer uppfuckad också...

Ninde said...

a: Kanske. Eller också litade jag på att man inte kunde lita på sånt som kommer ifrån dig..;)

Bara hetmejlen? :D