Thursday, May 08, 2008

Killkusinen goes moviestar

Åtminstone i hans egna ögon. I alla andras version ska han hjälpa till bakom kameran vid en inspelning. Glad som en gladpackad tomte var han iaf när han ringde och övertalade mig att gå med ut och käka efter jobbet ikväll.

När jag så börjat se fram emot det ringde han och avinbjöd mig. Han hade kommit på att han nog behövde klippa sig just då. Det kunde ju hända att någon upptäckte honom och slängde in honom framför kameran istället. Han tänkte iallafall vara förberedd för det. Divalater säger jag er, divalater.

4 comments:

A. said...

Hehe. Jag tycker han gör rätt. Det är aldrig vara fel att vara välfriserad. Det har Margareta Ribbing sagt...

Mr K said...

jag har fått tummen ur och fixat min utmaning. Bättre sent än aldrig.

Anonymous said...

Men håret är ju viktigare än allt annat!
:)

Ninde said...

a: ..och i hemlighet slukar du allt fru Ribbing säger? ;)

mr K : Kul! Ska kolla..

kim: Nja. Nästan iaf..:)