Wednesday, May 28, 2008

Storstaden i dagarna

Hypade möten i Lapplands Väsby. Eskorter och nervösa poliser överallt. Studentflak. Avspärrningar. Och sen maratoniterna* i helgen. Känns som om det är hög tid att sätta sig på ett plan söderut nu. Like it-or leave it, som det heter. Men ha så kul ni andra.

Vart jag ska? Tja, det ligger vid vattnet och där pratas ett helt annat språk. Får jag tillräckligt med egentid för att besöka det jag vill och ta kort ska ni få gissa staden på arkitekturen sedan. Tillbaks nästa vecka.


* Lycka till 404 o alla andra som ska springa. Staden är er.

5 comments:

Felicitas said...

Åh, ha det alldeles underbart!

Anonymous said...

Ha det härligt.
Ser fram emot bilder!

404 said...

Vadan? Så jag kan inte förvänta mig att höra en väl inövad hejar-ramsa och se stora plakat med 404 på? Nu är jag djupt besviken! :)

Peppe said...

Ha det jättejätteskönt!

Ninde said...

Tacka alla..:)

404: Jomen jag hejjade visst på dig. Fast på distans..:)