Tuesday, December 16, 2008

The Pogues - Fairytale of New York

5 comments:

Anonymous said...

Har du sett duetten med Katie Me luvan ;)
Shane e fullare än min inkorg! men fan va bra han e.

http://www.youtube.com/watch?v=ig3EjNlKP5M&feature=related

royal

emster said...

Den här är en julfavvo. Jäl brukar spela den på gitarren för mig. Det är myspys.

Ninde said...

Royal: Jo, jag vet vilken du menar. Dock lite anti mot det där med kombinationen sprit och jul..;)

"Fullare än min inkorg" ha ha världsklass. Det uttrycket snor jag omgående..:)

emster: Kan han? Åh, avis. Kanske dags att återinföra gitarrspel på kravlistan över potentiell ny drömprins, känner jag ;)

Anonymous said...

Sån e jag med, men allt som har med Pouges å göra e promillehaltigt

Vassego.

emster said...

Ninde: hehe, gitarrplink är mysigt. det blir lite rock star vibes... ;-)