Monday, September 01, 2008

Lite elakt..

Du som skickade mig ett fint inbjudningskort med posten. Där du berättar hur himla välkommen jag är på "Öppet Hus" en viss tid och ett visst datum, förtäring bla bla. Att jag inte behövde ha med någon present men att det vore jättekul om jag kunde komma. Det var ju snällt av dig, det är alltid kul att bli bjuden. Ännu snällare hade det varit om du hade bifogat ditt namn, så att jag hade haft nån aning om vem det var som ville bli firad. Och nu är jag sjukt nyfiken.

13 comments:

emster said...

Underbart! Skicka med snailmail och missa vem det är ifrån. Hahahahaha, måste ju kostat multum.

Wonderful!!

Ninde said...

emster: Ja, verkligen smart. Den enda ledtråd jag har är att det är poststämplat i Uppsala liksom...

Får väl sätta mig ner och lusläsa Mina Vänner boken/filofaxen på jakt efter vilka jag känner med jämna födelsedatum däromkring...

emster said...

Du är väl med på Fejan, denna källa till kunskap!

Oh he-rre-guuud hur klarade vi att hålla kolla på våra kompisar innan ;-)

Anonymous said...

Muahahaha det är fan humor!!

Anonymous said...

Hahaha. Fantastiskt!

404 said...

Det kanske är ett test. Om du inte hittar till stället, då vill personen i fråga inte prata med dig... eh... :)

Felicitas said...

http://www.birthday.se

!!

Men hjälp vad klumpigt gjort!! Hahaha!! :D

emster said...

Felicitas: Inte för att vara taskig, men hur tycker du att Ninde ska lösa det med birthday.se? Hon har ju inget namn... :-)

Anonymous said...

Uppsala?
Det är inte jag...jag lovar...(;-)

Anonymous said...

Åh! Detta är ju underbart!
Men vem är han?
VEM ÄR HAN?

Ninde said...

Alla: Fortsättning följer...

Felicitas said...

Emster: Typ söka på uppsala, lämpligt födelseår och månad..? :) Plättlätt!!

Felicitas said...

Emster igen: insåg att det inte fanns "uppsala" som ledtråd (måste ha förväxlat det med något annat inlägg någon annanstans...?!). Då är det givetvis svårare, om man inte ens har orten att sortera bort folk på... Men birthday.se är en bra sajt! :)