Friday, February 13, 2009

Fredagen den trettonde..

Verkar det bara vara två som jobbar hårt. Jag och Jason. Fast med lite olika saker.Dax att ta en lott också. Omvänd lottpsykologi. Kanske tur på en klassisk otursdag.

Uppdatering: Köpte två krafslotter. Vann 50kr på vardera. Emotsåg osannolik tur och hägrande rikedom. Köpte nya lotter. Vann inget. Killkusinen den lilla tur gnuen däremot lyckades hitta en 500 lapp som han omedelbart omhändertog. Och nästa månad är det fredagen den trettonde igen sägs det..

7 comments:

Anonymous said...

Jag jobbar! Hårt!
Hade inte alls tänkt på vilket datum det är idag... Ojojoj.

A. said...

Inte bara du. Inte alls bara du.

Ninde said...

Kim: Ja, och så du då förståss. Tänkte inte på det..:)

A: Nä, okej. Kim med..;)

Anonymous said...

Och Sorken som iförd bästa långrocken svingar sig tappert fram mellan hustaken utstötande coola kommentarer.

Ninde said...

Sorken: Fast det är väl mer av ett kall egentligen? ;)

Anonymous said...

Nä jag är rätt het.

Fast det är kallt på taken så jag har långkalsonger, så du slipper orora dig för min hälsa.

S

Ninde said...

S: Jamen dåså. Ha ha :)