Monday, December 04, 2006

Helgens:

Glögg: Ett antal värmda med speciella glöggkryddor och njutna i gott sällskap.

Besviken : Lejonkillen när jag talade om att jag inte kan hälsa på innan jul. Han säger att han längtar och saknar. Att jag absolut måste komma över i januari istället. Låter rentav som om han menar det.

Oväntade succe: saffranskakan

Traditionsbrott: Ingen horseshow live detta år. Entusiasmklubben köpte biljetter redan i mars och jag var mitt uppe i annat då. Nästa år blir det dock.

Sena oseriösa konversation:

Tjejkompis S: Jamen kan vi inte gå på Cafét då?
Ninde: Nä, inte det stället. Varför liksom?
S: Jamen jag vill ju bara träffa en rik karl ju.
N: Men skärp dig..
S:...Och du vill bara ha kul?
N:Exakt..

Fylle sms 03.00:

N:...ja, kram på dig med.
Killkompis (som inte vill sluta messa): Nä, du får en mycket större kram av mig. För jag är mycket större än dig. Mer kramyta. Större kram.He,he.


Sötaste förfrågan:

Tjejkompis när hon fint frågade om det var okej att ta med nya killen. Höll på att svara "javisst, om han är rumsren, och inte aggressiv mot andra hanhundar". Nykära. Söta. Unnar henne det.

Dåliga ursäkt: Hon som inte kunde komma på festen bafatt jobbet skickade henne på "glammigt uppdrag" till landet med den långa muren. Hmpf, nja. Godtages endast i utbyte emot mutor vid hemkomsten.

6 comments:

Anonymous said...

"Större kramyta" - hihii.. Det lät lite.. rart ju.

Ängeln said...

Köpte biljetter förra veckan. Fick på 6e raden....

Ninde said...

kim:hi,hi ja han är lite rar

ängeln: lite avis även om jag är mer inne på hoppning ;)

Anonymous said...

haha! fylle-sms är överlägset de roligaste. man borde kanske samla ihop dem och ge ut en bok.

Ninde said...

Bra idé Peppe, den kör vi på!:)

Anonymous said...

"Mer kramyta. Större kram" <-- LOL! :D