Monday, September 10, 2007

Ja men självfallet..

Så ringde han nu i helgen. Killen från festen.

6 comments:

A. said...

Åh fan... för det kan man ju inte räkna ut om man lämnar ut sitt nummer. Jag har aldrig hört något så överraskande....

Ebba von Sydom nickar nog belåtet och nynnar på "vad var det jag sa."

Ninde said...

a:Näää, så det var d ä r f ö r tant Ebba sa att vi inte fick ge ut våra nummer. *skakar mitt blonda huvud* Å det var då f-n vad somliga A:n läser veckorevyn ;)

(Och i hemlighet hade hon nästan övertygat sig själv om att han inte skulle våga ringa.Eller nåt.)

Ängeln said...

Sa han en hejdlösmassa gulligheter eller meddelade att han flyttar in till helgen? Så att livet som singel tar ett abrupt slut..

Anonymous said...

Men, det är klart att han ringer när en charmig blondin som du lämnar ut sitt nummer. Skyll sig själv. *s*

Kristina said...

Den där historien från festen och telefonsamtalet efter var en kopia av mina senaste dagar. Scary! Jag svarade inte i telefonen sist. Mycket moget.

Ninde said...

ängeln: Ha,ha..nja. Den stackaren presenterade sig med sitt ganska vanliga förnamn. Sen fick han fortsätta med "kommer du ihåg mig? Från festen". Andra gången jag inte kom ihåg honom.. he he Sen försökte han styra upp en dejt nu i veckan.. Som om jag skulle vara ledig med så kort varsel. Vad tror han egentligen? ;)

404: Tack, I stand corrected ;)

kristina: Oh, vi kan bilda klubb! :)