Tuesday, September 04, 2007

Du

Som läste. Om du dessutom läser det här har du brutit vår överenskommelse och bevisat att jag inte kan lita på dig. Det var inte att du hittade min blogg utan hur. Inte vad jag skrev om dig heller, mer att du fann ett hörn av mig jag inte hade tänkt mig att dela med dig. Jag står som du vet för vad jag skrivit. Försöker hålla mig till att skriva om människor på ett sätt som jag själv skulle tolerera att bli omskriven. Du säger att jag borde utveckla mitt skrivande. Jag svarar att det är just det jag gör. På mitt vis. Inte på ditt som räknas i pengar. Jag väljer att inte lägga mer energi på att göra en stor sak av detta. Vi går vidare. Bloggen får leva ett tag till. Känner jag att jag börjar censurera mig själv i för stor utsträckning kommer jag att följa Simon eller Snubbens råd. Men att skriva kommer jag att fortsätta med. På ett eller annat sätt.

Till sist. Tack för alla uppmuntrande kommentarer, ni är guld värda!

The Blogg. To be continued....

12 comments:

A. said...

Så ja, nu är jag nöjd igen... Krävs så lite för att få mig glad ihågen igen.

Ninde said...

a: We aim to please.. :)

Verbal Kint said...

Du är guld värd, Ninde!

Rollx said...

Om man måste vara för återhållsam och dubbelkolla varenda ord man skriver på bloggen. Så kan det nog lätt bli trist.

Jag tycker att du håller dig inom ramarna, och inte avslöjar för mycket om dig, och dina nära.

Mmmm man kanske skulle starta om bloggen någon annanstans, skulle vara skönt med en reset/nystart.

Ninde said...

verbal kint: Tack! :)
rollx: Word! Fast försvinn int' spårlöst, hör du det? ;)

Björnen said...

-Weeeiiiii!!!
*dansar vilt på platsen*

Kristina said...

Bra beslut!

Ängeln said...

GO GIRL!!!!

Anonymous said...

You go, girlie!

Ninde said...

Björnen, kristina, ängeln, kim: Love ya all :)

S said...

Jag blir nöjd när jag läser. Du ska finnas här.

Ninde said...

sandra. :)