Friday, September 28, 2007

What insect are you?


What insect are you?
created with QuizFarm.com

You scored as Ladybug,You are a Ladybug! You are feminine and like being adored. If people ignore you, you might get a little mad, but you really shouldn't...

What insect are you?
created with QuizFarm.com

I really shouldn't...say what? Bite?

Ladybug

95%

Butterfly

90%

Beetle

55%

Mosquito

45%

Bumble Bee

40%

What insect are you?
created with QuizFarm.com

(Och ja, quizen snodd från 404)

7 comments:

Anonymous said...

HAHAHA!
Ladybug.
Underbart.
Lite som baglady.
Men posht.

Jag tror jag är lite ladybug, jag också. Utan att göra testet.

Peppe said...

Jag vågar inte göra testet, jag skulle antagligen bli en kackerlacka eller en silverfisk. Att du däremot är en ladybug är ju självklart.

Ninde said...

kim: Ha,ha kanske är du det. Eller en posh
lack-unt-leather-bug? :)

peppe: Äh, prova. Du kan ju vara en sällsynt vacker fjäril.. ;)

Rollx said...

You are a Butterfly! You just flutter by in your own world, alwyas happy and with a big smile on your face. You need to get down to earth every now and then. You have a very short attention span and you have probably lost the interest in this sentance already.

Att jag kan vara i min egen värld ibland, kan nog stämma. :)

Ninde said...

rollx: Aha, fjäril.Precis som det anstår en konstnär. Du är väl inte utrotningshotad bara? :)

Rollx said...

Näe...tror inte att jag är utrotningshotad. Vet du vad, en fröken i småskolan döpte mig till "drömmaren" när hon skulle sluta. :)

Trevli hälg pårej. Och så får du en Rolle kram här. :)

Ninde said...

rollx: Tack! Du med...