Thursday, October 25, 2007

Dagens: manlig logik?

Igårkväll. Killkusinen travar förbi som hastigast för att låna en sak. Sin vana trogen mitt under Grey's Anatomy*. Han kastar en förströdd blick på skärmen. Frågar varför O'Malley är otröstligt ledsen. Jag förklarar att han just haft sex med Izzie.
Han kollar på Izzie.

Killkusinen: Men vaddå, va fan är han ledsen för, ville hon inte eller?
Jag: Jomen alltså,de är kollegor. Och han är gift. Därför han är ledsen.
Killkusinen: Amen, vafan. Han kan väl bara sätta på henne igen då. (Skakar på huvudet och går.)

* Disclaimer. Ja, den är lite over the top ibland. Kollar då och då.

4 comments:

A. said...

Eller kan det vart så att han var så sagolikt usel i sängen att han gråter av skam?

Ninde said...

a: Nja. Tror det var det han grät för när han hoppade i säng med Meredith (annan kollega) i ett tidigare avsnitt. He,he ;)

Anonymous said...

Om inte Meredith snart lägger av att snacka med babyröst måste jag tyvärr lägga ner serien.

Ninde said...

kim: Så det är d ä r f ö r, som jag har lite svårt för henne? Henne och Filippa.. *joining the hata bebisröst klubben*