Monday, October 01, 2007

Yes!

Jo, jag var nervös innan. Med huvudet fullt av onda aningar och memorerade ursäkter i stil med "jag är bara här som sällskap åt min kompis" följde jag motvilligt med. Var inte så hemskt som jag befarat. Intet idoljury dissande så långt ögat nådde. Bara lite småläskigt. Men jag gjorde det. Och vet ni vad? Det var kul. Så kul att jag kommer att göra det igen så fort jag kan pussla in det med allt annat.

Vad jag gjorde? Tja, utan att gå in på detaljer så involverade det sång...

11 comments:

A. said...

Jävligt knapphändig information - Ninde Sveriges svar på Bagdad Bod...

Ninde said...

a:Tja, vet man att SaddAm läser ens ord får man vara försiktig.. ;)

Rollx said...

Var du ute och sjöng med frälsningsarmen i helgen. :)

Ninde said...

rollx: betydligt skojjigare än så.. :)

Verbal Kint said...

Kan det ha att göra med olika typer av människor som sjunger till färdiginspelat material med textremsa till?

Peppe said...

Jag är intrigued. Berätta mera!

Kristina said...

Min skräck! Hade det varit jag hade jag darrat fortfarande.

Anonymous said...

Gissar också på Frälsningsarmen... säg nu innan vi sprider detta illvilliga rykte... ;-)

Anonymous said...

Även jag tror att det måste vara frälsningsarmen. Tills vi får höra om något annat tycker jag vi sprider det ryktet. :)

Anonymous said...

HAHAHA!
VAD!?!?!?

Anonymous said...

Karaoke eller kyrkokören? (Frälsis går bort, du har väl ingen vinröd uniform?)