Friday, October 26, 2007

Ninde nyklippt

Ja..igår äntligen. Cut, suture and close-som de brukar säga i amerikat. Eller kanske inte suture då. osams var vi inte.

Istället fick jag en kram och prisrabatt som plåster på såren för att det var lite strul med att få tid. Exakt så som det ska gå till. Sen tog det lite extra tid för jag skulle fylla på några slingor i en annan blond nyans och så var vi tvugna att stänga av hårtorken för att kunna babbla lite ostört. För det var ett tag sen sist.

Hur det blev? Va, XX kr och man ser fan ingen skillnad, skulle det ha hetat i Hemstaden. Men lite guldblondare ton, lite kortare och lite uppklippt på sidorna o kortare lugg. Not bad at all. Om jag får säga det själv.

Även om jag blir lite orolig varje gång. Rädd om håret nu när jag sparat ut det långt igen. Skulle aldrig låta vem som helst sätta saxen i det. My precious. Hökar oroligt när nya saker ska provas, även om jag litar på klipptjejen.

3 comments:

A. said...

Det är klart du får säga det själv även om vi inte ser någon direkt skillnad. Men vad fan hände med den strikta knuten uppsatt med en penna som jag förslog?

Ninde said...

a: Och va fan hände med "baby let your hair hang down..?" Dress down friday a, dressdown friday. Blir nästa gång det är dags att dra på office bitch sviden.. ;)

A. said...

Haha.. det räcker för mig...