Monday, October 09, 2006

Dagens horoskop för Lejonet*

"Du får försöka medla i ett mellanhavande av något slag. Ditt omdöme är gott, och du kan säkert hitta en lösning"

Ditt omdöme är gott..mohaha ha vilket skämt.
"-Jag litar på ditt omdöme", var det sista Storasyster sa ,innan hon satte in en massa pengar på mitt konto. För att ordna upp hennes "mellanhavande" (betala och hämta ut några varor hon köpt här i staden.) Som den kuvade lillasyster jag är, gör jag naturligtvis det, ordnar upp allt åt henne.

Eller också betyder "..du kan säkert hitta en lösning", att jag, som den kreativa snorunge jag är, kan bjuda halva bekantskapskretsen på krogen ikväll... För att sedan köra variant på snyft klassikern -"Jamen, det är sant, det kom en stor elak pojke och tog min plånbok"...Hm, den som läser bloggar får se.

N: Just nu en ovanligt rik blondin...med tveksamt omdöme.

* Jepp, dagens sanning, i Metro.

No comments: