Thursday, October 12, 2006

Sexdröm i natt

Ja, du kan sluta flina nu. Inte en sån dröm man vill ha. Mer en sådan som innehåller ett stycke visserligen snygg men ack så mesig kille ur bekantskapskretsen. Som man inte vill känna på det sättet.

Drömde att jag var hos honom en sen kväll och inte orkade åka hem. Att jag somnade på soffan och vaknade av..tja, ni fattar.

Drömeländet stannar inte där, nej det fortsätter in på morgonen efter. Att vi "väcks" av att det ringer på dörren. Där står hans brorsa (tillika kompis med mitt ex) och flinar menande när han upptäcker oss båda i underkläder en helgmorgon...

Tack för den liksom, när man äntligen drömmer nåt kul är det med fel person hmpf. Dessutom var han inte ens bra i drömmen.
Beklagar mig för M som stenhårt hävdar det där om att om man inte vill att en dröm ska slå in ska man berätta för alla man drömde om. Jomenvisst.

Antingen skulle han dö av chocken att en väluppfostrad flicka tänkte på honom på det sättet.
Som jag helst inte gör.
Eller mer troligt skulle han få ett sånt där odrägligt "aha, jag visste väl att du bara spelade svårfångad" flin. Huvaligen. Måste varit det där hälsokostteet jag drack igår, starka grejor..

No comments: