Thursday, January 25, 2007

Idag har jag..

*Fått en inbjudan till afternoon tea i helgen

* Blivit tillsagt av en jurist att jag har lysande slutledningsförmåga och borde läsa mer juridik. Gav mig nästan en timme av självlysande mallighet innan jag damp ner på jorden igen.

* Blivit unisont valt till koordinator av nästa event i kompiskretsen. Fast besluten att vara rättvis men tuff. Kommer köra hårt med "pay or stay" för att undvika det traditionella tjafset.

* Ignorerat H. Som tycker att vi har något oavslutat. Som vädjar till min nyfikenhet. Så att jag nästan vill falla för det. Vi pratade häromkvällen. Frågade hur han ser på mig egentligen och han kan precis rätt underbara uttryck. Så att det känns sådär otäckt mycket fortfarande.

Frågade allt utom det viktigaste. Det jag borde ha frågat. Det vågade jag inte, är rädd för svaret. Jag vet att jag kommer bränna mig om jag sträcker ut handen igen. Men elden är så varm och jag fryser. Fan.

4 comments:

A. said...

Shit vad du vart busy hela dan då... Fick nästan håll när jag läste det. Min arbetsmoral är just nu under all kritik...

Ninde said...

Kommer sitta upptagen heela dagen. Besök "uppifrån". Suck :( Ha en bra helg..

A. said...

Inte roligt. Men så är det på toppen... ;-)

Ha en bra helg du med

Anonymous said...

"Elden är så varm och jag fryser". Jojo. Så är det. Och elden är skön men farlig. Attans.