Tuesday, January 09, 2007

Jobbet

Platsen där det är jobbigt att vara när man inte är tip-top. Trött och natthostig nallar man stark hostmedicin. Drömmer värsta mardrömmen om två bitchiga brudar i en skoaffär. Som jag är snäll och räcker stl 35. Som tack försöker de vrida drömskorna i min stl ur handen på mig. Vaknade och undrade vad jag ville med ett par stilettklackade lackskor i klara färger. Inte min tekopp.

Sensmoral: vissa människor bör man inte göra några tjänster alls. Då snor de dina drömskor med, även om de inte kan fylla upp dem...?

Dessutom borde jag ju drömma mig som Nicole Kidmans tbc-tjusiga uppenbarelse à la Moulin Rouge? Sådär chict blek och smal (med perfekt make-up) svimmandes i Ewan Mac Gregors armar, vad tror ni om det?

3 comments:

Anonymous said...

Se bara upp så du inte drömmer om vita pumps.

De kallas i anglosaxiska länder allmänt för "come fuck me shoes". För att de av tradition helt enkelt sänder signaler på den våglängden?

Ach, diese Engländer.

Ninde said...

Willkommen in blogg sigmund. Ja diese Engländer, som tror att leopardmönstrade badkläder är fullt okej..:D

Skorna i min dröm var regnbågsfärgade faktiskt..hm?..?

Ängeln said...

Regnbågsfärgade är nog sjutton den enda färgen som jag inte har skor i..