Saturday, January 06, 2007

Igår

Sista dagen innan det trevliga helgtramset är över för denna gång.
Kompis ringer från sitt för tillfället chefsfria jobb:

Kompis: Hej, vad gör du?

N: Lite småjobb...själv?

Kompis: Jag provar chefens stol. (Tänk belåtet flin, fötterna på bordet alt. snurrandes stolen som en galning med kollegan.)

N: För att..?! (dunsar och kompisens kollegas garv i bakgrunden)

Kompis: Man måste ju prova hur det skulle kännas..he,he

* I bakgrunden hörs tydliga dunsar, gnissel, brak...*

Kompis: Eh..nu tror jag visst att nåt gick lite i sönder här. Vi hörs..

9 comments:

Anonymous said...

Stackare :)
Lät väldigt Melrose Place...
Jag håller mig på min egen plats.

Ninde said...

Ha, ha samma här har ju myglat till mig en stol av samma märke som chefen (Kinnarps)

Anonymous said...

Humor!

Anonymous said...

Hahaha!

A. said...

Hmm... Stod det inte något om genmanipulerade homo-får här nyss? :-)

Ninde said...

a: okej, ska vara för din skull då :)

A. said...

För min, men inte ska väl du... ;-)

Ninde said...

a: :)

Anonymous said...

*fnissar*