Wednesday, March 07, 2007

The big boss

Just återvänt från möte med big boss. The main man himself. En av ytterst få chefer som faktiskt kan nåt. Som jag respekterar som fan. Försöker lyssna och lära av. Suttit preppad och välförberedd med minnesanteckningar sedan lunch. För att det är viktigt att ha hans stöd, för så länge han backar upp mig kommer resten att göra det med. Säg det inte till någon, men han är en av ytterst få personer som kan få mig lite smånervös ibland. För att jag faktiskt är mån om att ligga bra till i hans bok. Nu i behov av kaffe och nedvarvning.

5 comments:

Kim da Costa said...

Underbart med en chef som faktiskt kan något. Håll hårt i honom!

A. said...

Just de personerna är lite läskiga tycker jag... man vill så gärna framstå som "den ultimata medarbetaren"...

Men det lyckas du säkert med.

Ninde said...

kim: We do or best. Lite synd att han inte är envåldshärskare på den här skutan bara. Skulle kunna se honom som Gudfadern och mig, Trevliga kollegan och Z som de edsvurna..

a: Alltid mer nervöst med folk man faktiskt bryr sig om vad de tycker om en. I do my best ;)

Rollx said...

Har läst någonstans att du är någon form av säljare. Hmmm blir lite nyfiken.... på vad du säljer för något, Kanoner kanske ? :).

Ninde said...

rollx: Kul att du är tillbaka, hoppas utomjordingarna var snälla? Säljare stämmer, kanoner är fel..;)